четвер, 2 лютого 2017 р.

До 75-річчя від дня народження Василя Гея

 
 
Літературно-музична година
"Щоб у слові не вигас вогонь"
Мій вірш - не гріш, не грішника спокута,
А спрага, що ковтає роси літ,
Моя солодка чара і цикута,
Моя неволя й вільний мій політ.
Мій вірш - не спів, не звук сумної ліри,
Не тихий плач у мить самотини,
А рятівна, світна жарина віри
У час безвір’я темний і смутний.
Цими словами , що належать відомому волинському поету Василю Гею розпочалась  літературно-музична година "Щоб у слові не вигас вогонь", присвячена 75-річчю від дня народження поета, яку підготували працівники Любешівської  ЦРБ , ЦРДБ та учні Любешівського НВК. Окрасою заходу були пісні на слова ювіляра "Річка дитинства,""Прилетіли вже гуси з вирію", "Ой весна, весна", "Слава і печаль України", які виконали учасники художньої самодіяльності районного будинку культури та учасники гурту «Воргінія» будинку культури с.Проходи.
Присутні в залі мали можливість ознайомитись з книжковою виставкою "З любов’ю до рідного краю" .








Немає коментарів:

Дописати коментар