четвер, 25 березня 2021 р.

Нові книги для батьків та педагогів.


Ви в змозі дати своїй дитині те, чого
вона потребує найбільше,- розсудливу
турботу і любов.
Вашій увазі нові книги, які відповідають на одвічні запитання батьків про особливості виховання дітей.

    

    Ярмола Н.А. Діти дощу. Діти з розладами  аутичного спектра / Н.А.Ярмола. —  Харків: Видавництво «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2020. —32с. — (Серія «Поради батькам і педагогам»).

Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують дітей з розладами аутистичного спектра. Автори надають важливу інформацію про аутизм, розповідають про особливості розвитку дитини з РАС, її можливості, сучасні методи та технології навчання та виховання.



                                              



Сухіна І.В. / Поради батькам і педагогам. Маленькі непосиди. Гіперактивні діти / І.В.Сухіна. — Харків: Видавництво «Ранок», ВГ Кенгуру, 2020. — 32с. — (Серія «Поради батькам і педагогам»)

Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують гіперактивних дітей і дітей з дефіцитом уваги. Автор розповідає про причини і прояви гіперактивності, сучасні методи та технології корекції поведінкових порушень.

   

Трикоз С. В. Ми поруч. Діти з порушеннями інтелектуального розвитку / С. В. Трикоз, Г. О. Блеч. – Харків : Ранок : Кенгуру, 2020. – 32 с. – (Поради батькам і педагогам).

 Книжка містить методичні рекомендації і поради для батьків, які виховують особливу дитину. У посібнику описуються характерні якості дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, надається корисна інформація щодо розвитку і навчання такої дитини в умовах повсякденного життя родини і підготовки дитини до самостійної життєдіяльності.


 

 


Чеботарьова О. В. Метелики в обладунках. Діти з ДЦП / О. В. Чеботарьова, І.   В. Гладченко. – Харків : Ранок : Кенгуру, 2020. – 32 с. – (Поради батькам і педагогам).

 Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують дітей із ДЦП. Автори надають важливу інформацію про церебральні паралічі, розповідають про особливості розвитку їхньої дитини, її можливості, сучасні методи та технології навчання та виховання. 


 


 

   Чеботарьова О. В. Сонячні діти. Діти із синдромом Дауна  / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко. – Харків : Ранок : Кенгуру, 2020. – 32 с

 Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують дітей із синдромом Дауна. Автори розповідають про особливості розвитку їхньої дитини, її можливості, сучасні методи та технології навчання та виховання


                   

 Остапів Л. Малюк та бюджет. Як українським батькам  виховати успішних дітей / Любомир Остапів  . — Київ; Yakaboo Publishing, 2020. — 224 с. : іл..


Коли розпочинати розмовляти з дітьми про гроші? Як краще давати кишенькові гроші? Як пояснити, що таке сімейний бюджет? Скільки і куди потрібно відкладати для якісної освіти? Як виховати свою дитину фінансово успішною? У цій книжці зібрано головне з досвіду провідних західних фахівців, а також із десятків статей щодо фінансової грамотності. Автор наводить адаптовані ігрові вправи та історії, якими можуть скористатися українські батьки. «Малюк та Бюджет» – це огляд семінарів, курсів, книжок, мультиків, фільмів, історій на тему дитячих фінансів і підприємництва. Це розмови з українськими батьками різного достатку, яких об’єднав позитивний досвід у навчанні власних дітей і готовність його оприлюднити. Якщо батьки володітимуть цією інформацією, то діти навчаться розумно управляти своїм грошима протягом усього життя. Тираж цієї книги видано із залученням коштів Гранту інституційної підтримки наданих "Українським інститутом    книги".

  Бронсон П. Батьки в шоці: новий погляд на виховання / По Бронсон,  Ешлі  Меррімен  / Переклад укр. І.Семенюк. . — Харків : Вид-во «Ранок» ;  Фабула, 2019 , . — 400с.

 Як ви виховуєте свою дитину? Читаєте спеціальну літературу, слухаєтеся власних батьків, радитеся з сусідами? А може, поклада­єтесь на інтуїцію й життєвий досвід? А раптом вам скажуть, що всі звичні уявлення про виховання хибні? По Бронсон та Ешлі Меррімен написали саме про це — про стереотипні принципи виховання, що насправді не дають очікуваного ефекту. Вони говорять про похвалу, обман і складний підлітковий вік. А також про те, чи потрібно розмовляти з немовлятами і що робити, якщо під час сімейного обіду почалася сварка. Спираючись на численні дослідження, автори спробували відповісти на найпоширеніші питання та зосередитися на типових ситуаціях, з якими стикається більшість батьків.

  


  Психолого- педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / [О. Чеботарьова та ін.]. – Харків : Ранок : Кенгуру, 2020. – 256 с. – (Інклюзивне навчання).

 У виданні висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційнометодичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та надаються рекомендації щодо впровадження їх у практику.

 

  

 


 

Райшер Е. Супербатьки. 75 успішних стратегій виховання / Е. Райшер ; [пер. з англ. Т. Заволоко]. – Київ : КМ-БУКС, 2020. – 208 с.

  «Супербатьки» - повний посібник з виховання, побудований на дотриманні 75 досить простих, однак по-справжньому ефективних правил. У ньому ви знайдете безліч корисних практичних порад стосовно розв’язання проблем, з якими батькам доводиться стикатися мало не щодня.


 



  Тихонова К. С. Труднощі навчання: дислексія, дисграфія, диспраксія, дискалькулія : практ. реком. для дітей, батьків і педагогів / К. С. Тихонова. – Харків : Ранок, 2020. – 152 с.

 У виданні надається огляд сучасної літератури, зокрема зарубіжної, що присвячена проблемам навчання дітей із дислексією, дисграфією і дискалькулією. Видання містить головні діагностичні ознаки і пропонує підходи та сучасні методики, що їх можуть використовувати вчителі і батьки для допомоги дітям зі специфічними труднощами в навчанні.


 

 

 

Кілбі  Е. Розблоковане батьківство. Як виростити здорових і щасливих дітей в епоху інформаційних технологій / Е. Кілбі ; [пер. з англ. Р. Ладохіної]. – Київ : КМ-БУКС, 2019. – 248 с.

 Авторка висвітлює тему не лише як досвідчена фахівчиня, а й як мати трьох дітей, яка добре знає, про що говорить. На прикладі реальних випадків із власної практики авторка пояснює, як зробити віртуальний світ надійним помічником у вихованні, як прищепити дитині здорові навички користування цифровими пристроями і повернути інтерес до активного життя.

  Петрановська  Л. В. Якщо з дитиною складно / Л. В. Петрановська ; [пер. з рос. О. Рибки ; худож. А. Селіванов]. – Харків : Віват, 2020. – 160 с. : іл. – (Актуальна тема).

 Дуже часто виявляється, що саме незгоди у взаєминах змушують дитину поводитися не найкращим чином, а батьків - дратуватись і вдаватись у відчай. Дорослі не розуміють потреб і захоплень власних дітей, а діти не слухаються, нехтують правилами і брешуть. Експертка у сфері виховання допоможе знайти з дитиною спільну мову, розв’язати конфліктні ситуації, зберегти терпіння та віднайти розуміння й мир у сім’ї.

 

    

Макріді Е. Я! Я! Я! Як перевиховати егоїстичну дитину (або її батьків) / Е. Макріді / пер.з англ. Валерія Глінка  . — К.: Наш формат, 2018, . — 328 с.

У світі панує епідемія дитячого егоцентризму. Багато дітей вважають, що отримати найкраще вони можуть як подарунок, не докладаючи жодних зусиль. Навіть більше, що цей подарунок їм хтось мусить зробити і що життя саме по собі їм винне.
Як дізнатися, що ця епідемія дісталась і до вашої родини? Вас дратують забаганки дітей, але ви все одно їх виконуєте.

Ви з останніх сил намагаєтеся підтримати лад у домі, а всі надто зайняті перед телевізором, щоб вам допомогти.
Ви не можете зайти до магазину і не купити чогось смачненького.
Ви робите за дітей те, що вони мають робити самі.
Ви пропонуєте підкуп і винагороду, коли хочете, щоб діти на щось погодилися.
ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Для батьків, педагогів, вихователів та всіх, хто цікавиться психологією та вихованням дітей.
ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА
Авторка цієї книжки пропонує рецепт, як зупинити епідемію егоцентризму, навчити дітей поводитися зважено й відповідально, розвинути стійкий характер і зрештою виховати щасливих, упевнених у собі хлопчиків і дівча
ток.



Брембаті Ф. Специфічні розлади розвитку дитини та процес навчання. Практичні  рекомендації для батьків і педагогів/ Ф. Брембаті, Р.Доніні. — Харків: Видавництво «Ранок»; ВГ «Кенгуру», 2019. — 160с.

 Ця книжка, авторами якої є відомі зарубіжні спеціалісти, призначена для батьків і вчителів, які дбають про підтримку дітей із труднощами у виконанні домашніх завдань. Автори надають елементарні знання про учнів зі специфічними розладами шкільних навичок, аналізують процес оцінювання їхніх навичок виконання домашніх завдань і підкреслюють важливість постійної співпраці школи і дому з використанням практичного інструменту, що визначає стратегії втручання для кожного учня: індивідуального плану навчання. 

 

 

  

  Малихіна М. С. Дитина у світі емоцій : [наук.-попул. вид.] / М. С. Малихіна. — Київ : Основа, 2019. — 160 с.

Емоції оточують нас щомиті, без них життя просто не можливе. Ми радіємо чи сумуємо, захоплюємось чи розчаровуємось, сміємося, сумуємо, лютуємо, можемо бути сповнені щастя або журби. Емоції можуть виникати попри наше бажання, а іноді нам навіть важко впоратися з ними. Ця книга написана для батьків, які прагнуть розуміти свою дитину, допомогти їй навчитися контролювати свою емоційну поведінку, хочуть дізнатися, що таке емоційний інтелект і як він формується. Дорослі дізнаються, чому в дітей виникають істерики, агресія, страхи і як слід поводитись у подібних ситуаціях. І взагалі, щастя — це теж емоція. Бути щасливим можна навчитися і навчити дитину! Мабуть, саме цього бажають батьки.



Немає коментарів:

Дописати коментар