середу, 28 жовтня 2020 р.

День бабусь і дідусів

 




           Сьогодні, 28 жовтня, відзначається чудове, душевне, сімейне свято – День бабусь і дідусів. Тож, це чудова нагода для люблячих онуків відвідати своїх старших родичів, придбати подарунок, розповісти, як ви їх цінуєте і любите, поговорити про свої справи, розпитати мудрості й поради, проявити турботу і ласку.
       Ідея організації свята для вшанування бабусь і дідусів з'явилася понад 10 років тому, у 2009 році, в Голландії. З такою цікавою ініціативою виступило голландське Квіткове бюро, запропонувавши в цей святковий день, щоб онуки дарували своїм бабусям і дідусям кашпо з живими квітами. Це стало б символом міцного і нерозривного зв'язку між поколіннями – як між корінням і молодими паростками.
     Вітаємо з Днем бабусь і дідусів. Бажаємо не хворіти і не сумувати, а кожен день зустрічати з посмішкою, бадьорістю. Нехай онуки  зігрівають вас своєю любов'ю і своїм щасливим поглядом.

Моїй бабусі 

Л. Цілик

Бабуся сива, мов квітуча вишня,
Моя бабуся — вишенька в саду.
Мене ти знову зустрічати вийшла
І по стежині я до тебе йду.

Іду, щоб прихилитися всім серцем
До рук твоїх — ласкавих і м’яких,
Поглянути у очі — два озерця,
І прочитати радість щиру в них.

Пробач, що я буваю неслухняна —
Трапляється всіляке у житті.
Я знаю, що, бабусенько кохана,
У тебе серце й руки золоті
!

 

ДІДУСЬ
Ю. Гойда

Є в дідуся добре діло:
Сад розводить на горбку.
Квітнуть вишні біло-біло
В дідусевому садку.
І ніхто не відгадає,
Якщо дід вас вигляда,
Чи то вишня розквітає,
Чи в дідуся борода.

МІЙ ДІДУСЬ

М. Підгірянка

Мій дідусь старенький,
Як голуб сивенький,
По садочку ходить,
Онученька свого
За рученьку водить,
Яблучка знаходить,
Ще й з горішків зерна.
Дідусь любий, Милий,
Як голубчик Сивий.


Немає коментарів:

Дописати коментар